مرحله 3 مزمن کلیه علائم و نشانه های بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 مزمن کلیه علائم و نشانه های بیماری

مشخص شده است که، کلیه ها در مرحله 3 قادر به کار کاملا، مجموعه ای از نشانه ها، نشانه ها و عوارض ممکن است یک به یک، که کیفیت زندگی بیمار تا حد زیادی تحت تاثیر قرار خواهد رخ می دهد.

در زیر برخی از علائم شایع این بیماری، و امیدواریم که آنها می توانند به شما کمک کند آن را از بدتر شدن جلوگیری می کند.

1. تورم یا ادم

همانطور که می دانیم، و ادرار تابع اصلی کلیه است. وقتی کلیه ها توانایی خود را برای تعیین چگونگی باقی می ماند بسیار سیال در بدن، مایعات اضافی در بدن به خصوص در پاها، ساق پاها، مچ پا را حفظ خواهد کرد و صورت در اطراف پلک ها از دست بدهند.

ادرار کف آلود 2.

ادرار کف آلود بدان معنی است پروتئین در ادرار وجود دارد. به طور معمول، کلیه ها می تواند تغذیه از جمله پروتئین در بدن نگه می دارد. وقتی کلیه مانع مکانیک و مسئول مانع آسیب دیده است، پروتئین را به ادرار نشت. اگر کنترل نشده به سمت چپ، نشت پروتئین ممکن است ایمنی پایین، سوء تغذیه، ریزش مو، و سایر مشکلات به راحتی می شود.

3. هماچوری

هماچوری و یا ادرار خون، نشان می دهد سلول های قرمز خون به داخل ادرار نشت. این مشکل ادرار قرمز حاضر بیماران، قهوه ای، نارنجی تیره یا رنگ چای را.

4. خستگی یا ضعف

تجمع مواد زائد و سموم در بدن و کم خونی کلیوی معمولا علت مستقیم از خستگی برای بیماران CKD. این باید کار بیماران و عملکرد مطالعه تاثیر می گذارد.

5. فشار خون بالا

علاوه بر فیلتر کردن خون، تنظیم فشار خون یکی دیگر از عملکرد کلیه است. با کاهش عملکرد کلیه، فشار خون بالا بیشتر احتمال دارد که به عنوان یک نتیجه از احتباس مایعات یا عدم kallikrein و پروستاگلاندین رخ می دهد. به نوبه خود، فشار خون بالا و بر سرعت پیشرفت آسیب کلیوی.

6. اشتها و خواب مشکلات

کاملا تعدادی از بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه از دست دادن تمایل خود را به خوردن غذاهایی که باید به ساختار مواد مغذی خود تاثیر می گذارد، و برخی از بیماران کلیوی مشکل به خواب رفتن یا در خواب ماندن به دلیل گرفتگی عضلانی، خارش پوست و یا پاهای بی قرار.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: